Női dolgok nem csak nőknek

n2

Az előző posztban leírt parámat tett követte. Persze, hogy ha az embernek itt meg ott vannak ismeretlen eredetű fájdalmai vagy csak diszkomfort érzése naná, hogy arra gondol: kiújult a rák. Ha van egy rossz napom és fáradékonyabb vagyok, vajon mivel túráztatom az agyam ahelyett, hogy pihennék??? Eltaláltad: már megint tutti újul ki a rák. Na miután jól beparáztattam magam és kis híján meg is győztem magam, hogy valami komoly soklábú történet kezdődik megint elmentem a dokihoz. Miután kiöntöttem neki a szívemet mosolyogva nézett rám és közölte, hogy tud ajánlani egy nagyszerű pszichológust de ha már itt vagyok csináljunk egy mindent megmondó vérképet 5 tumor markerrel. Oké jöjjön az igazság pillanata, csináljuk. Mikor megkérdezte, hogy félek e a tűtől hangosan felnevettem. 16 kemoterápiás kezelés és 20 vérvétel után és mindezt 6 hónap alatt nemhogy nem féltem a tűtől de fel sem tűnt mikor beleszúrta a karomba. Csoda, hogy még volt vénám. Levette a vért és elköszöntünk egymástól mondván, hogy 1 héten belül hívni fog az eredménnyel. Mikor pár nap múlva csengett a telefonom és felvettem fülig szaladt a szám: az eredmények kiválóak voltak. Minden egyes tumor marker negatív és minden eredmény hibátlan. Semmiből sincs hiányom többletem, minden érték a normál tartományban van. Oké király.. akkor mostantól nyugi van

A másik dolog ami idegesített az az volt, hogy ugye ha emlékeztek egy korábbi posztomra írtam, hogy visszatért a menstruációm. Nagyon örültem neki, mert egész egyszerűen fogalmam sem volt mit várjak ezen a téren a kemó után. Az onkológus szerint a menstruáció 2 évig biztosan nem tér vissza és az esetek 80%ban végleg elmúlik. Senki nincs a környezetemben aki kemón ment keresztül és akitől ezt megkérdezzem, így sötétben tapogatóztam. Az itteni nők ilyenről nem beszélnek kissé aliennek néznének ha megkérdeznék valakit. Kicsit azért ez szomorú, mert ez minden nőt tutti foglalkoztat és nem kellene, hogy ez tabu legyen. Ez is az oka, hogy én írok róla, mert biztos vagyok benne, hogy ez nem csak nekem kérdés és mások is akik ugyanezen végigmentek mint én tudni szeretnék, hogy ami a testükkel történik az egyedi vagy másnak is vannak ilyen olyan tapasztalatai. Valamint megígértem nektek már az elején, hogy őszintén és kendőzetlenül írok mindenről ami a rákkal és a kezelésekkel kapcsolatos. Szóval a helyzet az legalábbis ahogy én gondolkodok, hogy az ember lánya 40 évesen (igen igen 1 év eltelt mióta elkezdtem ezt a blogot és érettebb – nem öregebb!!! – lettem 🙂 ) azért ne menopauzázzon, de nem? De de. Amikor Novemberben visszatért a mensim a legdurvább görcsök sem vetették vissza az örömömet, mert tudod mi van? Az van, hogy MŰKÖDÖK! Újra, és nem nem tervezünk több gyermeket, köszi a kérdést nem emiatt, hanem csupán mert ez azt jelentette nekem, hogy a kemó nem vert szét teljesen. Az, hogy szédületes ütemben regenerálódok. Aztán képzeld el azóta semmi. SEMMI. Igen, tudom most mondod, hogy örüljek neki, egy gonddal kevesebb, de nem örülök igazából, mert nem tudom, hogy mi van. (És nem nem vagyok terhes) SZóval ilyen gondolatok is társultak a “kiújult nem újult ki “műsorhoz, ami végett aztán a dokinál kötöttem ki. Bevallom az őszintét: paráztam a petefészek ráktól. Tudod! Ha nincs gond az ember kreál magának. De ugye a tumor markerek negatívak minden oké. Az is kiderült a vérképből, hogy a hormonszint alapján jelenleg menopauzás állapotban vagyok. Merthogy ezt is lehet ám méricskélni! Mik vannak, ugye?! Szóval ha az a bizonyos érték 25 feletti akkor menopauzás állapotban vagy. Nekem akkor épp felette volt. De nem nagyon. Illetve annyira igen, hogy ne tudjuk hogy meddig tart. Mert bármi lehet és bármikor. Köszi kemó! Megint:-) Az Onkológus nem viccelt. 2 év minimum és addig bármi történhet. Hiába szeretném elfelejteni és magam mögött tudni a kemós hónapokat azért még el fog ez tartani egy darabig. Na kedves olvasó ha neked is hasonló problémáid vannak akkor már megérte ezeket leírnom, mert nem vagy egyedül és én sem:-) Jó tudni, nem? És hogy miért írtam a címben, hogy “nem csak nőknek” ? Azért tisztelt Uraim, mert ha az imádott párotok hasonló cipőben jár 3 fontos dolgot mindenképpen tartsatok észben: 1. Nem lehet még “hátradőlni”, mert az, hogy most nincs nem jelenti azt, hogy nem is lesz. 2. Ha a kedvesnek rossz kedve van vagy hullámzó a hangulata arról nem Ő tehet hanem a hormonok 3. Egy doboz jófajta fagyi képes elűzni a rosszkedvet 🙂 Mindig!! 🙂

 

 

Reklámok

2 thoughts on “Női dolgok nem csak nőknek

  1. Dettikém! 48 voltam, mikor e rettegett betegség (melanoma malig num okute)elért. Tudod 😉 a szemgolyóm bánta. A kemo 6×5=30+másfél év másnaponta roferon A 3milliós egység szuri 💉 a combomba! a halálos
    ellenségemnek sem kívánom! a tüneteit! Szóval nekem is megszünt a mesim úgy, hogy 1év múlva volt 2-szer és vége! Most közel a 60-hoz még mindig kűzdök a menopauza örömeivel!izzadok

    .

    Kedvelés

    • Drága Hugi Te vagy az én hősöm. A Te kitartásod, mindig mosolygós és vidám lényed nagyszerű és követendő példa előttem. Megtisztelsz, hogy olvasod a blogomat és remélem egyszer majd Te is megosztod velem a történetedet. Ölellek!

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

