Kemoterápiás túlélőkészlet

nutri

Amint azt az előző bejegyzésben is leírtam félúton vagyok. Hátam mögött 3 hónap AC-vel egy olyan “túlélési” stratégiát sikerült kidolgoznom, amely lehetővé tette, hogy a kemó mellékhatások ellenére is viszonylag teljes és boldog életet tudok élni. Rengeteg kutatómunka van emögött, plusz nagyban segítségemre volt, hogy még mielőtt a betegséget diagnosztizálták nálam, elvégeztem egy nutrition therapist tanfolyamot. Itt részletesen megtanultam hogyan működnek a sejtek, valamint mindent a vitaminokról, ásványi anyagokról. Mikor az onkológus közölte velem, hogy kemoterápiás kezelést kell kapnom, azonnal neki is láttam a stratégia kidolgozásának.

Számomra nem volt egyáltalán kérdés, hogy a szervezetemet támogatnom kell a harcban és enyhíteni kell a kemoterápia okozta károkat. Mert ezek bizony károk mindamellett, hogy a gyógyszer gyógyít komoly sérüléseket is okoz. Sérül az immunrendszer, a szív, a máj, a gyomor és bélrendszer, az izületek, az idegrendszer hogy csak a legfontosabbakat említsem. Tanulmányaimból és komoly több hetes kutatómunkámból pontosan tudtam, hogy mindannak ellenére, hogy rengeteg hír kering a neten miszerint tilos bármi vitamint szedni kemó alatt, igenis tenni lehet és kell is valamit. Persze nem terveztem semmiféle kontrollálatlan magánakciót, hiszen nem vagyok saját magam ellensége. Nekem is az az érdekem, hogy minél sikeresebb legyen a kemoterápiás kezelés. Ezért a kidolgozott stratégiámat az első kemoterápiás koktél előtt alaposan átbeszéltem az orvosaimmal. Minden amit szedtem, ettem, ittam a kezelések alatt az Ő beleegyezésükkel történt.

Mi lett az eredménye? Nézzük:

  • a kemó utáni 3-4 nap kivételével aktív, jókedvű és energikus vagyok
  • a 3 hónap alatt soha egyetlen virust vagy fertőzést nem kaptam el
  • minden egyes nap még a kritikus első hetekben is naponta 1-3 órákat sétáltam ha esett ha fújt
  • minden 3 hetes kemó ciklusban 3-4 nap kivételével dolgoztam (itthonról) teljes munkaidőben
  • minden hétvégén túráztam sokszor egész napokat a hegyekben (a kezeléseket mindig hétfőn kaptam)
  • soha nem hánytam
  • minden éjjel jól és pihentetően alszom át az éjszakákat
  • a 3 hónap alatt csak 2 kg-t fogytam
  • a vérképem a teljes 3 hónap alatt (4 vérvétel minden kezelés előtt) hibátlan, minden érték a normális tartományon belül

Összességében teljes, boldog és kiegyensúlyozott életet tudok élni a kezelés mellékhatásainak ellenére is.

A “recept” amit szívesen és segítő szándékkal osztok meg veletek az én általam használt és összeállított vitaminok, enzimek és gyógyteák keveréke. Itt szeretném hangsúlyozni, hogy semmiféle üzleti érdek nem áll emögött. Nem fogok szándékosan terméket ajánlani, mert nem szeretném, hogy bárki is azt gondolja, hogy akárkinek is a zsebét szeretném profittal tömni. Ugyancsak szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy mindez amit itt megadok nekem bevált, az adagok az orvosaim által ellenőrzöttek és kontrolláltak. Nyilván minden ember más, így nem állítom, hogy ez mindenki számára ugyanígy működik. Az én tapasztalataim pozitívak és segítségként szánom annak akit érdekel és hasonlóan gondolkozik mint én.

RECEPT

(a megadott adagok naponta értendők. Én mindezeket a kemoterápia előtt 1 héttel naponta kezdtem el szedni, inni és folyamatosan a mai napig minden egyes nap szedem, iszom, használom)

  • 1000mg C vitamin -> immunrendszer
  • 267 mg Alga kalcium (32% kalcium, Lithothamnion sp.) -> máj
  • 33 mg L-aszparaginsav -> máj
  • 30 mg L-arginin -> máj
  • 30 mg L-metionin -> máj
  • 30 mg L-ornitin -> máj
  • 20 mg L-cystein -> máj
  • 20 mg U-vitamin -> máj
  • 200 mcg Folsav -> máj
  • 1000mg L-Glutamine -> ideg, izom, izület, gyomor és bélnyálkahártya
  • 90mg Koenzim Q10 -> szív, vese
  • 500mg Calcium -> csontok, fog
  • 250mg Magnezium -> izomzat, szív, idegrendszer
  • 1000iu D3 -> immunrendszer
  • 100mg B6 -> idegrendszer
  • 300 mg fokhagyma kapszula -> immunrendszer
  • Probiotikum tabletta 1 milliard bakteriummal (PrecisionBiotic 35624 kultura) -> gyomorbélflóra
  • Multivitamin kapszula (Beta Carotene and Vitamin A 1050µg, Biotin 30µg, Cobalamin (B12) 6µg, Folic Acid 400µg, Pantothenic Acid (B5) 10mg, Pyridoxine (B6) 2mg, Riboflavin (B2) 1.7mg, Thiamin (B1) 1.5mg, Calcium 162mg, Chloride 73mg, Chromium 120µg, Copper 2mg, Iodine 150µg, Iron 18mg, Lutein 250µg, Lycopene 300µg, Magnesium 100mg, Manganese 2mg, Molybdenum 75µg, Phosphorus 109mg, Potassium 80mg, Selenium 20µg, Silica 2mg, Vitamin C 60mg, Vitamin K1 25µg, Zinc 15mg, Niacin (B3) 20mg, Vitamin E 30 IU, Vitamin D 10µg, Boron 150µg)
  • napi 3 bögre gyömbértea-> gyomor, immunrendszer
  • 1 bögre Echinacea tea -> immunrendszer
  • 1 bögre zöld tea -> immunrendszer
  • a kezelés utáni 3 napban napi egy bögre csalán tea -> máj, vese, immunrendszer
  • 1 pohár nyers cékla+répa+angolzeller+alma+gyömbér juice a kezelés utáni 6-9 napokon amikor az immunvédelem a legalacsonyabb
  • bio nyers shea vaj -> bőrápoló, ajakápoló
  • szódabikarbóna -> szájfertőzésekre (afta) és gyomorégésre

Szeretném kiemelni a probiotikumot: a vitaminok és ásványi anyagok kizárólag egészséges bélflórában tudnak maximálisan hasznosulni. Emiatt nagyon fontos, hogy jó minőségű probiotikum tablettát válasszunk és azt naponta szedjük. Ha a gyomorbélflóra egyensúly felborul (ami kemoterápiánál biztosan bekövetkezik), a gyomor nem lesz képes feldolgozni a sok hasznos vitamint és ásványi anyagot és ezek nagy része kárbavész és kiürül.

Végül de nem utolsó sorban pedig bemutatom nektek a túlélőkészletem kiemelten fontos részét, melyet az onkológusom szavait idézve ha tehetné mindenkinek adna, mivel fantasztikus hatással van a hangulatra és az aktivításra: Ő az én terápiakutyám 🙂

Nicky

Kedves Olvasó! Remélem tudtam segíteni ezzel a poszttal. Mindenképpen szerettem volna ha tudod, hogy a kemoterápiás kezelés nem feltétlenül kell, hogy csak rosszullétekről, ágyban fekvésről és hányásról szóljon. Ha odafigyelsz magadra és támogatod a szervezeted a harcban akkor a kedved is sokkal jobb lesz és minden egyes nap erősebb és erősebb leszel. Attól, hogy elfogadtad az orvosi segítséget és bevállaltad a kemoterápiát a természet még itt van, hogy segítsen nem kell lemondani róla. A tested pedig meghálálja a törődést és a felépülésed is gyorsabb lesz.  Ha további kérdésed van kérlek küldd el emailben a  dkeblog.a.rettegett.betegseg@gmail.com email címre és igyekszem mihamarabb válaszolni és segíteni.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

