B.Ú.É.K. 2016

NY

Új év új fogadalmak. Új esélyek és új remények.

A változás a blogot is érinti: 2016-tól a történetet nem hónapokra bontva fogom folytatni, hanem témakörökre osztom majd. Ennek oka nagyon egyszerű. Mint az a December címet viselő bejegyzésemből kiderült 2016 első 6 hónapja számomra biztosan a kemoterápiás kezelésről fog szólni. Mivel ez a kezelés meghatározott időnként történik a forgatókönyv minden alkalommal ugyanaz. Ellenben én szeretném kedves Olvasó ha ahelyett, hogy a “ma volt az x. kezelés így és így éreztem magam” című bejegyzésekkel untatnálak egészen pontosan 16-szor a 6 hónap alatt, inkább fontos tapasztalatokkal és információkkal valamint praktikákkal tenném számodra érdekessé a bejegyzéseket. Olyan információkkal, amik esetleg még segítséget is nyújthatnak ha bármiféle módon érintett vagy a témában. Mint azt az Előszó című menüpontban is leírtam a blog célja a segítségnyújtás és ösztönzés arra vonatkozólag, hogy ha bárkinek ilyen jellegű problémája van ne féljen beszélni róla és segítséget kérni.

A kemoterápia mindenki számára egy rettegett procedúra. Az emberek ha meghallják inkább negatívumokra gondolnak mintsem arra, hogy ez egy életet mentő beavatkozás. Nem volt ez velem sem másként. Mikor igen-t mondtam a kezelésre December 28-án, az első kezelés kitűzött időpontjáig – ami Január 11-e lett végül – volt két egész hetem. Két egész hetem gondolkodni, rágódni és rájönni, hogy valóban helyesen döntöttem e. Egyáltalán van e választásom? Persze – vágná rá mindenki azonnal. Miért ne lenne? Na de újra megkérdezem: Van e más választásom akkor, amikor több mint 20 % esélyem van rá, hogy a rák újra támad ha NEM-et mondok? Van e más választásom, ha nem akarok rettegésben élni? Nincs kedves Olvasó. Nincs választásom. A választásom az, hogy MINDENt megteszek a gyógyulásom érdekében. Elfogadom a hozzáértő orvosok segítségét, hiszen hogyan is tudnám felülírni bármiféle javaslatukat amikor ezek az emberek egy életen keresztül tanulnak és pontosan tudják mit miért mondanak, tesznek, javasolnak szemben velem aki ezt azt olvasott az interneten. A rák egy életveszélyes betegség. Bele lehet halni. Én semmiféle kockázatát annak, hogy belehaljak ebbe a betegségbe nem vagyok hajlandó bevállalni. Semmit. Ez most nem a kísérletezések ideje. Gondolok itt a különféle kizárólagos alternatív (természetgyógyászati) megoldásokra. Ha eddig nem tudtam úgy vigyázni magamra, hogy a rák elkerüljön, nem most fogok elkezdeni kísérletezni mindenféle csodaszerrel amikor az életem múlhat ezen. Pláne nem azért, mert 6 hónap kellemetlen mellékhatástól megriadtam. A döntésem helyes és végleges. Ez persze nem zárja ki azt, hogy a kezelés mellett a természet által ajánlott “gyógyszerekkel” is elősegítsem a gyógyulásomat és mielőtt bárki félreértene nem a különféle aranyárban lévő MLMes csodaszerekre gondolok. Nálam a természetes valóban a természetest jelenti, mint gyógynövények, teák illetve vitaminok és enzimek formájában amelyeket az onkológusom sem ellenez. Saját jól felfogott érdekem együttműködni vele hiszen az ÉN életemről beszélgetünk….

Az új év elkezdődött. Optimista vagyok tele tervekkel és célokkal. Erős vagyok és kitartó. Fel vagyok készülve arra ami vár rám és nem riadok meg a nehézségektől. Nem vagyok rákos. A következő 6-8 hónapomat annak szentelem, hogy ne is legyek. Soha többé.

2016 az újjászületés éve számomra. Harcolok, kitartok és nyerek. Figyelek, hallok és kimondok. Segítenek, segítek és tanulok. Mosolygok, nevetek és meggyógyulok. Újjászületek.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

