Köszönet

Kedves Barátaim Ismerőseim és mind azok akik a tegnapi blog közzétételem után olvasták a történetet, megkerestek és biztosítottak támogatásukról: KÖSZÖNÖM.

Hosszasan gondolkodtam, hogy valóban jó ötlet e ilyen őszintén közzétenni a történetemet, nyiltan felvállalva beszélni róla és esetleg ezzel elszomorítani másokat de a visszajelzések amelyeket kaptam hatalmas erőt adtak és igazolták hogy jó ötlet. Tudom jól hogy a téma nem vidám és főleg nektek akik ismertek engem nem az, de beszélni kell róla és felhívni a figyelmét másoknak is. Ne legyen ez tabutéma mert sok minden fejben és lélekben dől el. Ígérem az én történetem happy end lesz ez nem is lehet kérdés és bátran osszátok másokkal is meg mert sosem lehet tudni, hogy ki küzd hasonló problémákkal és vív lelki csatákat. Ha csak egy embernek is segítség akkor már megérte és barátaim rajtam nem fog múlni ezt megígérhetem. Tehát folyt. kov. 🙂

ty

Reklámok

4 thoughts on “Köszönet

Vélemény, hozzászólás?

